Strona GłównaStrona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Zapraszam do przeczytania Regulaminu!
Autor Wiadomość
Baba Jaga 

Dołączyła: 21 Sty 2011
Posty: 709
Skąd: Warszawa, Ochota-Szczęśliwice.
  Wysłany: 2011-07-14, 12:27   Zapraszam do przeczytania Regulaminu!

REGULAMIN PORTALU I FORUM-OCHOTY: „Forum mieszkańców i miłośników warszawskiej dzielnicy Ochota”

Na tym Portalu i Forum znajdziecie prócz ciekawych i użytecznych informacji, doskonałe artykuły i opowiadania z życia i o życiu, o miłości, o zdrowiu lub humoreski. Na Forum goszczą niezwykli autorzy i blogerzy, niektórzy są profesjonalistami w tej dziedzinie, inni niezwykle utalentowanymi amatorami. Toczą się szczere i pełne humoru dyskusje, przeplatają się doświadczenia i relacje - nie tylko z Ochoty, ale z różnych stron Polski i świata.

DOŁĄCZCIE DO NAS!! :-D

Portal i Forum Ochoty to otwarte miejsce do spotkania się i wymieniania się poglądami i informacjami ludzi w różnym wieku i o różnych doświadczeniach życiowych, którzy:
- interesują się miejscem, w którym mieszkają, i nie tylko. Są ciekawi świata i ludzi, pragną - mimo deficytu czasu- uczestniczyć w życiu społecznym i kulturalnym, chcą poznać innych, dowiedzieć się czegoś lub przekazać swoją wiedzę albo podzielić się swoją twórczością, osiągnięciami bądź swoją opinią.

Jest to również dobre miejsce do poszukania rozwiązań dla siebie w sprawach życiowych, trudach i problemach – na Forum są ludzie życzliwi i pozytywnie nastawieni do innych i do otaczającej nas rzeczywistości.

Czekamy na Was - rejestrujcie się, czytajcie i piszcie razem z nami.

Jesteśmy otwarci na dyskutowanie i ewentualnie wdrażanie wspólnych inicjatyw kulturalnych, intelektualnych, społecznych i integracyjnych. Jest to FORUM demokratyczne, respektujące zasadę wolności jednostki i wypowiedzi, powiązane jednakże z drugą zasadą uzupełniającą – każdy z nas ma świadomość swojej odpowiedzialności za słowo i podjęte działanie.

To Forum i Portal nie jest dobrym miejscem na zaciekłą, pełną nietolerancji polemikę, która dotyczyłaby przekonań politycznych czy naszej wiary.

Apelujemy o ostrożność w przedstawianiu swoich najbardziej osobistych spraw czy informacji, a przekazywanie informacji o innych osobach powinno odbywać się za ich zgodą.

ZASADY OGÓLNE

Przyjmuje się, że Osoba korzystająca w jakikolwiek sposób z Portalu i Forum zapoznała się i zaakceptowała Regulamin w całości.

Nazwa Portalu i Forum, jego koncepcja, układ graficzny, oprogramowanie oraz bazy danych są przedmiotem osobistych oraz majątkowych praw autorskich i są chronione przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 z późn. zm.). Autorskie prawa osobiste i majątkowe do nazwy Portalu i Forum oraz koncepcji układu graficznego przysługują twórcy portalu.

Internauci oraz Użytkownicy portalu i forum mogą z nich korzystać wyłącznie w zakresie, jaki reguluje niniejszy Regulamin oraz prawo polskie oraz mają prawo do przeglądania zamieszczonych artykułów i informacji, dokonywania ich zapisu w postaci plików tymczasowych oraz drukowania wybranych stron - wyłącznie w celach prywatnych.

Wykorzystywanie niezgodne z prawem jakichkolwiek informacji ( na przykład zamieszczonych cudzych danych osobowych czy naruszanie tajemnicy korespondencji) umieszczonych w Forum i Portalu lub w inny sposób niż wyżej wymieniony, szczególnie przez publikowanie w mediach i inne rozpowszechnianie bez pisemnej zgody właścicieli artykułów, innych plików, zdjęć lub innych dzieł będzie traktowane jako naruszenie Regulaminu.

Administratorowi Portalu i Forum przysługuje prawo do zablokowania lub usunięcia Konta Użytkownika w przypadku wystąpienia: działań prowadzonych przez Użytkownika szkodliwych dla Portalu-Forum lub innych Użytkowników albo złamania przez Użytkownika któregokolwiek z postanowień Regulaminu.

Udostępnienie określonych dalej w Regulaminie Danych Osobowych ( nazwy Użytkownika – nie ma obowiązku ujawniania imienia i nazwiska oraz adresu mailowego) jest dobrowolne, ale konieczne w procesie rejestracji Konta Użytkownika. Użytkownicy dokonując rejestracji Konta Użytkownika wyrażają zgodę na ograniczone i niezbędne przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby korzystania z Portalu i Forum przez siebie i pozostałych użytkowników oraz na potrzeby realizacji postanowień niniejszego Regulaminu przez Administratora.
Użytkownikowi, którego dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w dane oraz prawo żądania ich poprawienia lub usunięcia z Portalu i Forum.

Administrator nie odpowiada za działania osób trzecich, wykorzystujących podane przez Użytkownika dane udostępnione przez niego samego w artykułach, plikach, nazwie, podpisie i mailu ( ujawnianie adresu mailowego dla innych Użytkowników – patrz: Formularz Rejestracji, prócz Administratora Portalu-Forum, nie jest wymagane).
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez użytkowników nieprawdziwych informacji, które jednak jest naruszeniem Regulaminu i może spowodować zablokowanie konta.

Administrator Portalu i Forum nie odpowiada za treści przekazywane na forum, jednak zastrzega sobie prawo usuwania wypowiedzi naruszające dobra osobiste innych użytkowników, posiadające znamiona przestępstwa lub wykroczenia oraz nakłaniające do łamania obowiązującego prawa.

Administrator ma prawo wprowadzać zmiany w Regulaminie w celu zapewnienia spokojnej lub zgodnej z prawem wymiany opinii i informacji na Portalu i Forum.
W przypadku wprowadzenia znaczącej zmiany Regulaminu, Administrator poinformuje o tym Użytkowników, umieszczając na Stronie Głównej Forum, w dziale REGULAMIN FORUM, stosowną wiadomość.

Wszelkie informacje publikowane na Portalu i Forum w tym: wydarzenia, daty, godziny itp. mają charakter ogólny i mimo dokładanych wszelkich starań mogą ulec zmianie bądź odwołaniu. W związku z tym Portal nie ponosi odpowiedzialności za ich wiarygodność. Administrator/Właściciel nie odpowiada za podawanie przez Użytkowników w artykułach, postach czy innych informacjach i ogłoszeniach ich danych teleadresowych, ich poprawności czy zasadności.

I. REJESTRACJA NOWEGO UŻYTKOWNIKA

1. Tylko zarejestrowany użytkownik może pisać i odpowiadać na artykuły oraz dawać ogłoszenia!!
Internauci – Goście, czyli osoby nie zarejestrowane mogą tylko czytać i ewentualnie korzystać dla swoich prywatnych celów z treści zawartej na Portalu i Forum.

2. Każda osoba rejestrująca się na forum zgadza się i akceptuje WARUNKI REJESTRACJI i REGULAMIN FORUM.

3. Do poprawnej rejestracji trzeba podać:
a/ nazwę użytkownika( imię lub tzw. Nick, nie jest konieczne podawanie nazwiska! W nazwie nie może być linka do strony internetowej)
b/ poprawny adres e-mail (konta z błędnymi adresami będą usuwane bez ostrzeżenia)
c /Hasło (w przypadku zapomnienia hasła można je odzyskać, odzyskanie hasła odbywa się automatycznie na stronie http://www.forum-ochoty.o...de=sendpassword
d /Uwierzytelnianie (jest to ciąg cyfr, który blokuje roboty).
Podczas rejestracji, proszę koniecznie wykonać czynność: „wpisz (sześć) dowolnych cyfr”! ( to skutecznie zablokuje roboty).
e/ Skąd (swoje miasto, miejscowość, kraj, w którym mieszkamy)
f/ Płeć
g/ Data urodzenia (nie jest wymagana, ale proszę podawać, jeżeli to nie problem)
Powyższe dane muszą być prawdziwe, jeżeli ktoś wpisze nieprawdę dostanie upomnienie, a przy braku reakcji konto zostanie usunięte. Nazwa użytkownika nie może zawierać słów wulgarnych, obraźliwych, nazwa nie może być bardzo podobna do konta już istniejącego.
Można mieć tylko jedno konto, za wyjątkiem uzasadnionych wypadków - decyzję podejmuje indywidualnie Administrator Forum.

4. Każdy Użytkownik posiadający konto na Portalu i Forum ma prawo wglądu do własnych Danych Użytkownika w profilu użytkownika, a także prawo do poprawiania tych danych. Każdy może samodzielnie poprawić swoje dane, będąc zalogowanym na forum, klikając w nagłówku PROFIL oraz żądania zaniechania ich przetwarzania (usunięcie konta Użytkownika poprzez wysłanie do Administratora Prywatnej Wiadomości z odpowiednim żądaniem).

II. PISANIE NA FORUM

1. Zakładanie nowych tematów

a/ Zanim założysz nowy temat, proszę sprawdź w SPISIE TEMATÓW czy nie był on już omawiany. SPIS TEMATÓW jest to rozdział na stronie głównej Forum w pierwszym dziale pt: „Sprawy organizacyjne” lub na stronie Portalu w Menu po lewej stronie.
Do tego celu służy również opcja "Szukaj" ( na pasku u góry - pod banerem).

b/ Tytuł nowego tematu musi być tożsamy z wypowiedzią do niego dołączoną i wskazywać, o czym będzie temat. Umożliwi to skuteczniejsze upowszechnienie artykułu i zachętę do dyskusji z innymi.

c/ Proszę, sprawdź, czy zakładasz nowy temat we właściwym dziale.

d/ Dawanie ogłoszeń w kategorii „Nasze Potrzeby” w działach (forach): - NIANIE I GUWERNANTKI (CI), - GOSPOSIE, SPRZĄTANIE, GOTOWANIE, - KOREPETYCJE, - OPIEKUNKI, PIELĘGNIATKI, REHABILITANCI DLA CHOREGO, - OGŁOSZENIA DROBNE - jest odrębnie uregulowane w rozdziale Regulaminu pt: OGŁOSZENIA. Proszę się z nim zapoznać przed dodaniem ogłoszenia.

2. Pisanie wiadomości, artykułów, odpowiadanie

a/ wprowadzamy zakaz pisania postów używając w wypowiedziach SAMYCH WIELKICH LITER. Używaj, proszę, funkcji edytorskich przy pisaniu postu, jak : pogrubianie fragmentów tekstu, zadbanie o estetykę i czytelność, zaznaczanie rozdziałów, tytułów, etc. Spowoduje to, że Twoja wiadomość, artykuł, post będzie nie tylko bardziej czytelny ale i atrakcyjny w formie. Kolor czerwony czcionki zwyczajowo zarezerwowany jest dla Administracji i Moderatorów Portalu i Forum, powstrzymuj się od jego używania.
Aby przytoczyć czyjąś wypowiedź, zaznacz tekst, który chcesz zacytować i kliknij przycisk „CYTOWANIE SELEKTYWNE” - to nam zapewni cytowanie treści, do której chcemy się odnieść.

Cytując innego użytkownika, nie cytuj całego postu - wybierz tylko tą część wypowiedzi, do której zamierzasz się odnieść.

b/ Teksty niezrozumiałe lub w obcym języku będą usuwane.

c/ Powielanie tematów, odpowiadanie na artykuły/posty w sposób niemerytoryczny lub bez związku z omawianym tematem może spowodować wystosowanie jawnego, pisemnego ostrzeżenia przez Administratora lub Moderatora, możliwe jest również usunięcie postu powtórzonego bądź bez związku z tematem.

d/ Proszę unikać komentarzy mogących obrazić jakiegokolwiek innego forumowicza - Użytkownika. Zwracając się bezpośrednio do innego Użytkownika, zachowujcie formę grzecznościową, jakiej on sam zwykł używać, bądź powinien używać. Stosując sarkazm lub ironię, czy kontrastowe porównania - dbaj o to, by nie godziły one bezpośrednio w godność innych Użytkowników lub ich wiarę.
Dyskusje, które wymkną się spod kontroli użytkowników, jeśli chodzi o styl i jakość wypowiedzi zostaną usunięte.

e/ Absolutnie zabronione jest używanie słów wulgarnych, obraźliwych i w inny sposób łamiących normy społeczne i polskie prawo ( na przykład obrażające kogokolwiek z powodu pochodzenia, wieku, rasy, wyznawanej religii, orientacji seksualnej, koloru skóry, wykształcenia, etc.)

f/ Edycja ( wszelkie poprawki) istniejącego wpisu możliwa jest do wykonania przez autora właściwie w każdym czasie. Jeżeli autor chce później coś dopisać, a od jego ostatniej wypowiedzi nie było innych wpisów, robi kolejny wpis, który automatycznie połączy się z poprzednim. W przypadku problemów, jak zawsze, można się zwrócić się o pomoc do Moderatora lub Administratora ( poprzez PW).

g/ Zabronione jest umieszczanie linków nietrwałych - czyli do aukcji internetowych, stron tymczasowych i innych stron, gdzie jest duże prawdopodobieństwo, że linkowana strona zostanie usunięta.

h/ Wszelkie wiadomości o charakterze typowego spamu będą usuwane. Konto osoby spamującej będzie usunięte wraz z dożywotnim banem!

i/ Nie zapraszaj do swojego lub innego forum, strony, bloga czy serwisu - dyskutuj z nami na tym Forum. Wymienione działanie, mające charakter celowego reklamowania czy nie mającego przejrzystego związku z tematyką bądź dyskusją, po negatywnej ocenie przez Administratora lub Moderatora może skutkować usunięciem postu, tematu oraz konta użytkownika.


j/ Zabroniona jest działalność promująca partie polityczne, wszelka agitacja polityczna, czy prowadzenie partyjnych akcji wyborczych na Portalu czy Forum. Co do usunięcia wpisów o takim charakterze, usunięcia konta użytkownika czy konieczności wprowadzenia zmian przez użytkownika działającego w sprzeczności do tego postanowienia - decyzję podejmuje Administrator.

k/ Moderator bądź Administrator ma prawo edycji tekstów, bez ingerencji w treść merytoryczną.

III. UŻYTKOWANIE FORUM

1. Użytkownicy

a/ Za każdym razem, gdy się logujesz, lub przeglądasz forum akceptujesz ten Regulamin oraz WARUNKI REJESTRACJI.
Korzystanie przez Użytkownika z Portalu i Forum polegające na umieszczaniu w serwisie określonych postów, plików, komentarzy, opinii lub innych treści oznacza, iż Użytkownik zaświadcza, iż przysługują mu prawa ( w szczególności wszelkie stosowne prawa autorskie) do umieszczenia takich treści oraz jest władny udzielić i udziela Portalowi i Forum Ochoty zgody na zamieszczenie ich. Konsekwencje braku stosownych praw lub uprawnień, w tym w postaci naruszenia praw osób trzecich ( praw autorskich czy osobistych), obciążają wyłącznie Użytkownika dopuszczającego się niezgodnych z prawem działań.

b/ Istnieje ogólny zakaz umieszczania linków do stron o niskiej wartości, zawierających bardzo duże ilości reklam, oraz innych stron niezgodnych z prawem polskim lub niniejszym regulaminem.

c/ O możliwości pozostawienia linku w tekście, w profilu, podpisie lub nazwie lub konta takiego użytkownika, w którego podpisie, nazwie lub profilu znajduje się link, decyduje Administrator i/lub Właściciel Portalu i Forum i nie przysługuje od tego prawo do odwołania.

d/ Zabronione jest używanie w podpisie słów wulgarnych, obraźliwych i w inny sposób łamiących normy społeczne i polskie prawo.

e/ Zabronione jest używanie Avatara takiego jak ma już inny użytkownik, lub łudząco podobnego.

f/ Użytkownicy zobowiązani są zastosować się do próśb i nakazów obsługi forum - Administratora i Moderatorów.

g/ Portal i Forum Ochoty nie zapewnia przechowywania i archiwizowania danych i treści zamieszczanych przez użytkowników. Treści, pliki i dane mogą być usunięte przez obsługę Portalu i Forum w przypadkach określonych w Regulaminie, w tym również na skutek konieczności zawieszenia prowadzenia tej działalności. Portal i Forum zastrzega sobie również prawo niepublikowania postów, wpisów, komentarzy, opinii, plików lub innych treści, w szczególności w przypadku naruszenia przepisów prawa lub zasad określonych w Regulaminie, w tym również na skutek zawieszenia prowadzenia Portalu i Forum. Z tego powodu Administrator i Właściciel Portalu i Forum odradza umieszczanie treści czy plików bez jednoczesnego pozostawienia sobie przez użytkownika kopii takich treści.

h/ Wszystkie posty, pliki, komentarze oraz inne treści są rejestrowane przez Portal i Forum Ochoty, podobnie jak adresy IP, z jakich umieszczenie nastąpiło. Każdorazowo, gdy zwrócą się o to odpowiednie, uprawnione organy państwowe powołane do wykrywania, zapobiegania lub ścigania przestępstw, Administrator i/ lub Właściciel udostępni (działając zgodnie z obowiązującym prawem) takim organom odpowiednie dane związane z funkcjonowaniem, w tym dane dotyczące IP użytkownika, który umieścił daną treść lub w inny sposób korzystał z Portalu czy Forum.

2. Administratorzy, Junior Administratorzy, Moderatorzy

Mogą usuwać, przenosić, łączyć, edytować i w inny sposób wpływać na wpisy niezgodne z Regulaminem. Mogą poprawiać oczywiste błędy.
Forum nie jest cenzurowane - jest moderowane w celu utrzymania właściwego
kształtu dyskusji oraz zachowania zgodności z regulaminem. Generalnie ingerencja w czyjąkolwiek wypowiedź jest czymś nadzwyczajnym – następuje tylko w przypadkach naruszenia Regulaminu.

Jednak z zasady podlegają kasowaniu posty zawierające:
a) Słowa powszechnie uważane za wulgaryzmy, sformułowania obraźliwe, obsceniczne;
b ) Obrazy naruszające w swej treści godność osób trzecich albo powszechnie
przyjęte zasady etyki lub estetyki;
d) Treści lub formę umyślne godzącą w porządek albo spokój na Portalu i Forum;
e) Wpisy oparte wyłącznie o argumenty ad personam lub teksty zawierające groźby;
f) Obrazy lub teksty nie związane z tematyką wątku;
g) Obszerne przedruki publikacji autorów nie będących Użytkownikami forum,
w szczególności w językach obcych;
h) Wpisy niezrozumiałe.


a/ Moderatorzy:

Administrator ma prawo powoływać i odwoływać Moderatorów. Moderator: jest znany z nicka, działa jawnie. Moderator podejmuje decyzje wyłącznie w zgodzie z Regulaminem Portalu i Forum i z
własnym sumieniem. Moderator ma prawo wnioskowania do Administratora o definitywne usunięcie z Portalu i Forum konkretnego Użytkownika, podając stosowne uzasadnienie. Decyzje Moderatora nie podlegają dyskusjom – jednak podlegają kontroli Administratora. W przypadku zastrzeżeń do decyzji Moderatora, Użytkownik ma prawo odwołania się do Administratora poprzez PW.

Każdy Użytkownik ma prawo zwrócenia się do Moderatora o podjęcie ingerencji w
konkretnej sprawie, podając jako uzasadnienie wniosku, konkretne cytaty z postów.

b/ Administratorzy, Junior Administratorzy, Moderatorzy :

- Mogą dodawać ostrzeżenia za rażące naruszenie regulaminu.
- Mogą publicznie lub w prywatnych wiadomościach zwracać uwagę innym użytkownikom.
- Użytkownik ma prawo nie zgodzić się z decyzją Junior Administratora czy Moderatora i odwołać się do Właściciela ( Baba Jaga) tego Portalu i Forum pisząc Prywatną Wiadomość. Jest to jedyna dopuszczalna forma wyrażenia sprzeciwu względem osób odpowiedzialnych za Portal i Forum. Decyzja Właściciela jest ostateczna.
- Nie pisz do nikogo z obsługi ( Administratora, Moderatorów ) na gg, e-mail, chyba że masz to uzgodnione. Generalnie wszelkie uwagi do nas można i trzeba zgłaszać przez PW.

3. Nie wiesz, jak coś zrobić na forum? Możesz poczytać w FAQ, INSTRUKCJACH OBSŁUGI FORUM, lub zapytać Administratora lub Moderatora przez PW.

IV. OGŁOSZENIA

Wszelkie informacje publikowane na Portalu i Forum przez Użytkowników w formie Ogłoszeń, w tym: wydarzenia, daty, godziny, ceny, opis rzeczy czy miejsca, nazwa i adres, wszelkie inne dane, itp. mają charakter ogólny i powinny byś sprawdzone przez każdego Internautę lub Użytkownika i zweryfikowane osobiście, co do prawdziwości i jakości. W związku z tym Portal i Forum, Administrator i/lub Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za ich wiarygodność i jakiekolwiek konsekwencje spowodowane ich nieodpowiedzialnym wykorzystaniem przez kogokolwiek. Administrator/Właściciel nie odpowiada za podawanie przez Użytkowników w artykułach, postach czy innych informacjach i ogłoszeniach ich danych teleadresowych, ich poprawności czy zasadności.

Ogłoszenia nie mogą dotyczyć innych spraw, niż te określone w tytułach Działów w Forum. Inne ogłoszenia będą wykasowywane prze Administratora. Ten Portal i Forum nie pośredniczy i w żaden inny sposób nie bierze udziału w żadnych transakcjach, kontaktach i zależnościach, które powstałyby między Użytkownikami Portalu i Forum na skutek korzystania z Portalu i Forum. Nie odpowiadamy za żadne konsekwencje powstałe na skutek nieodpowiedzialnego postępowania jakiegokolwiek Użytkownika Portalu i Forum, w szczególności z powodu podawania do wiadomości publicznej lub innemu Użytkownikowi swoich danych teleadresowych lub niezgodnych z prawdą czy mających na celu jakiekolwiek działanie niezgodne z prawem.

Ostrzeżenie dla Użytkowników Portalu i Forum – każda znajomość czy informacja powstała czy uzyskana poprzez skorzystanie z Portalu i Forum, w szczególności dzięki Ogłoszeniom – musi być samodzielnie zweryfikowana przez Użytkownika. Zawsze należy pamiętać o podstawowych zasadach bezpieczeństwa osobistego w kontaktach z osobami zapoznanymi poprzez Internet – nie należy podawać informacji o sobie i innych, adresu, spotykać się w miejscach odludnych lub wieczorem czy nocą. Najpierw należy sprawdzić zapoznaną osobę w warunkach dających maksimum bezpieczeństwa!!

V. POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Osoby odpowiedzialne za Portal i Forum : Baba Jaga (Właściciel i Administrator). Admin. to Administrator techniczny - dba, żeby forum działało prawidłowo. Wszelkie niezbędne dane dotyczące Właściciela i Administratorów ( adres mailowy, nr IP) są rejestrowane zgodnie z prawem na Portalu i Forum oraz są dostępne dla Użytkowników i osób trzecich. W przypadku pytań, proszę o uprzedni kontakt poprzez Prywatną Wiadomość na Portalu/Forum.
2. Regulamin może się zmieniać w trakcie działania Portalu i Forum.
3. Obsługa Forum i Portalu nie ponosi odpowiedzialności za zawarte przez Użytkowników treści. Każdy Użytkownik sam ponosi odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, lub inne umieszczane materiały na Forum czy Portalu. Za Użytkowników nieletnich odpowiadają prawni opiekunowie.
4. Zawartość każdego postu na tym Portalu i Forum wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie innych Użytkowników, Administratorów, Moderatorów (poza artykułami, postami czy wiadomościami pisanymi przez nich).
5. Złamanie zasad określonych w Regulaminie, a w szczególności publikowanie treści
naruszających obowiązujące prawo może być przyczyną natychmiastowego
i trwałego usunięcia z listy Użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz).
Ostatnio zmieniony przez Baba Jaga 2012-12-06, 08:18, w całości zmieniany 13 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template forumix v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
stat4u
Kopiowanie tre?ci i zdj?? z portalu i forum bez zezwolenia zabronione